MZ

tag si gadis hijau lagi

1. Apa perasaan sekarang?-
skg ni?? poning den. install email xabis2 error

2. Saya nak makan :-
kopok lekor, ubi kempal goreng tepi jln, nasi goreng thai

3. Saya tak suka :-
rutin harian lari.

4. Impian saya :-
nk jadi profesional technical person tp dah keje 3thn lebih ni cam dah bosan. adakah impian aku ni akn tercapai?? same2 kita saksikan

5. Haiwan yang saya tidak suka :-
babi dan anjing (najis mughollazoh)

6. Saya harapkan :-
sihat walafiat. bdn sihat otak cergas sume keje ble buat. cuba klu sakit cane?

7. Jika boleh diputarkan masa :-
aku nk mintak maaf kt sume org aku dah buat salah.

8. Saya pada 10 tahun akan datang :-
sila rujuk soklan no 4. eh xkan 10thn aku amik masa nk jd profesional. xmungkin..

9. Handphone saya adalah sebuah :-
ape da soklan. penjodoh bilangan bg handphone sebuah ke?

10. Saya pernah berchenta sebanyak :-
bercinta sorang je.. terjatuh cinta byk kali la..

11. Saya suka pada :-
lawak gak (same cam gadis hijau lak) and cabaran

12. Kawan-kawan saya :-
kawan2 saya? ade ble harap ade xleh harap tp saya yakin sume ble harap. yg xleh harap tu bkn kawan tp degawan

13. Pernah dikhianati?-
aku cuba utk imbau kembali zaman2 dolu2 tp xigt la ade x aku dikhianati org. nnt ade aku update entry nih.

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?-
aku ni panas baran sebenarnyer. tgk angin kepanasan la cane.

15. Senaraikan orang untuk di tag :-
- RH

0 comments:

Post a Comment

Followers

HotLinkin'

  • Mentafsir pilihan raya kecil KKB - *ULASAN * ESOK hari penamaan calon Pirake N: 06 Kuala Kubu Baru (KKB), Selangor. Hari mengundi 11 Mei depan. Pilihan raya kecil ini merupakan pilihan raya ...
    6 days ago
  • Harga Karbon Aktif Calgon - *PROMO BESAR-BESARAN Karbon Aktif Calgon* Karbon Aktif ini pilihan yang tepat untuk semua kebutuhan karbon aktif Anda. Apa itu Calgon? Pada tahun 1942, ...
    7 years ago
  • Perkhabaran... - *• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •* *السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ* Selamat Berpuasa buat semua... Hahaha ...
    7 years ago
  • Idle Journey::what else for lil baby shark - world has stopped spinning. for a while at the moment when i asked for it things are still the same yeah living in denial to make them smile to blind them ...
    12 years ago
  • ciuman terima kasih singa - Anna Julia Torres ciuman singa di Lorena Villa Shelter di Cali, Columbia pada Nov 7, 2011. Torres, yang kini berusia 52 tahun, telah menubuhkan Lorena Vi...
    12 years ago
  • Hari rabu hari xpayah masak - Bila tiba hari rabu, mesti aura rasa nak masak datang. Pagi2 dok fikir ptg nnt nak masak apa.. Tapi bila dah tiba masa nak balik terus angan2 lesap deng...
    13 years ago
  • chef to be? - 2 org budak aqil berkreativiti dgn tepung di pagi hari time mama siap2 nak g keje... ~sila abaikan dapur yg berselerak~
    13 years ago